Opetuslupa

Ilmoittaudu mukaan opetuslupakurssille

Soita ja kysy lisää!

Opetuslupalainen onko aikeissa saada riskientunnistamiskoulutus nopeasti pois alta? meiltä koulutus käy kädenkäänteessä.

Opetuslupaopettajan on oltava vähintään 25-vuotias sekä B-ajokortti ollut voimassa vähintään viisi vuotta. Opettajan on oltava viranomaisten kelpoisuusehdot täyttävä, mikä tarkoittaa, että liikennerikkomuksia ei saa olla liikaa.

Opetuslupa-autoksi sopii henkilöauto, B-luokan pakettiauto tai jopa matkailuauto. Lisäksi opettajalle on oltava erillinen jarrupoljin sekä ajoneuvon sivupeiliin kiinnitettävä taustapeili.

Uudenkaupungin Autokoulu, mies kuljettaja ratissa ajaa autoa

Hinta alkaen 350€

Opetuslupa

Opetusluvalla opiskelevan on käytävä pakollinen Riskientunnistamiskoulutus. Autokoululta on myös mahdollista ostaa lisäopetusta riskientunnistamiskoulutuksen lisäksi.

Hinta alkaen 350€. Hintaan vaikuttaa kurssiin valittava sisältö. Kysy lisää!