Opetuslupa

Ilmoittaudu mukaan opetuslupakurssille

Riskientunnistamiskoulutus ajotunnit päivässä!! Uusikaupunki, Laitila, Lokalahti, Pyhäranta, Vehmaa, Taivassalo, Kustavi ja Pyhämaa. Paikkakunnat, joille pystyn tämän palvelun tarjoamaan! Ota yhteyttä Numeroon 0443844439 Ville. Niin Kerron lisää!!

Opetuslupalainen onko aikeissa saada riskientunnistamiskoulutus nopeasti pois alta? meiltä koulutus käy kädenkäänteessä.

Opetuslupaopettajan on oltava vähintään 25-vuotias sekä B-ajokortti ollut voimassa vähintään viisi vuotta. Opettajan on oltava viranomaisten kelpoisuusehdot täyttävä, mikä tarkoittaa, että liikennerikkomuksia ei saa olla liikaa.

Opetuslupa-autoksi sopii henkilöauto, B-luokan pakettiauto tai jopa matkailuauto. Lisäksi opettajalle on oltava erillinen jarrupoljin sekä ajoneuvon sivupeiliin kiinnitettävä taustapeili.

Uudenkaupungin Autokoulu, mies kuljettaja ratissa ajaa autoa

Hinta alkaen 350€

Opetuslupa

Opetusluvalla opiskelevan on käytävä pakollinen Riskientunnistamiskoulutus. Autokoululta on myös mahdollista ostaa lisäopetusta riskientunnistamiskoulutuksen lisäksi.

Hinta alkaen 350€. Hintaan vaikuttaa kurssiin valittava sisältö. Kysy lisää!